ALGEMENE VOORWAARDEN
Door het maken van een reservering en/of het betreden van ons horecabedrijf en/of terras gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.
Bij ontvangst vindt er verplicht een controlegesprek plaats. Als u een van de onderstaande vragen met ‘ja’ moet beantwoorden dan kan u de toegang tot het horecabedrijf en/of terras worden ontzegd.
- Heeft u (in de afgelopen 24 uur) één van de volgende klachten (gehad), zoals: hoesten, verkouden, koorts of benauwdheid?
- Bent u in de afgelopen 14 dagen in contact geweest met iemand met het coronavirus?
Algemeen
- Het horecabedrijf en/of terras heeft het recht om te allen tijde om welke reden dan ook het maken van een reservering te weigeren en/of te annuleren.
- Het horecabedrijf en/of terras heeft het recht om gasten te weigeren bij vermoeden van enige klachten en/of symptomen van het Coronavirus.
- De gast(en) dient te allen tijde naar waarheid de vragen van het personeel te beantwoorden.
- Het is niet toegestaan de reservering met een commercieel oogmerk aan te bieden of door te verkopen aan derden. Uitsluitend in onderling overleg met het horecabedrijf en/of terras zelf is de reservering overdraagbaar.
- Houd 1,5 meter afstand tot de andere gasten en medewerkers.
- Aan een tafel mogen maximaal 2 personen of een gezamenlijke huishouding die uit meer personen bestaat, binnen 1,5 meter van elkaar zitten. Andere situaties zijn niet toegestaan.
- Was na het toiletbezoek grondig uw handen.
Bevoegdheden
- Het horecabedrijf behoudt zich het recht voor om de gast(en) de toegang tot het horecabedrijf en/of terras te ontzeggen en/of uit het horecabedrijf en/of terras te verwijderen, indien het horecabedrijf en/of terras dit redelijkerwijs noodzakelijk acht voor de handhaving van de veiligheid en/of de openbare orde.
- De gast dient te allen tijde de aanwijzingen van het personeel op te volgen.
Aansprakelijkheid
- Wanneer u zich niet houdt aan de regels van het horecabedrijf en/of terras geldende regels van de overheid dan kan u de toegang tot het horecabedrijf en/of terras worden ontzegd. Schade die het horecabedrijf en/of terras leidt door uw handelen in strijd met die regels kan op u worden verhaald.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het naleven van de op het moment geldende regels en richtlijnen. Wij vertrouwen erop dat u uw verantwoordelijkheid neemt.
Reserveren
- Wij werken met een begin- en eindtijd. U kunt uitsluitend reserveren voor de door ons vastgestelde tijdvakken. In deze periode bent u vrij om eerder te gaan dan de eindtijd. U reserveert dus een vaste begin- en eindtijd en geen tijdsduur.
- Uw tafel kan na de door u gereserveerde periode door een ander zijn gereserveerd. Er is geen garantie dat u na de verstreken eindtijd aan deze tafel kunt blijven zitten.
- Bij slecht weer heeft u geen garantie op een tafel binnen.
- Annuleren kan tot maximaal 48 uur van tevoren. Bij annuleren is er geen restitutie, er kan uitsluitend voor een ander moment worden gereserveerd.
- Bij het reserveren kunt u zelf een tafel selecteren. Aan de tafelindeling worden verder geen rechten verleend.
Betalen en bestellen
- Bestellingen kunnen worden gedaan door middel van het scannen van een QR-code met uw telefoon. Betaling hierbij is mogelijk via bij het reserveren aangekocht tegoed, of direct via Ideal.
- Bij bestellingen onder de € 5,- (vijf euro) welke met Ideal worden voldaan rekenen wij € 0,29 euro transactiekosten. Bij bestellingen boven de € 5,- euro of bij een (gedeeltelijk) tegoed op de tafel vervallen de transactiekosten.
- Indien mogelijk en verantwoord, kan er vanuit het bedrijf worden gekozen om ook bestellingen op te laten nemen door personeel. Hiertoe is geen garantie.
- Het is niet mogelijk om contant te betalen. Betalen kan uitsluitend via tegoed, Ideal en/of (contactloze) pin.
- Bij no-show heeft de gast geen recht op geld terug.
- De door de organisatie verstrekte friendscards, kortingskaarten of andere loyaliteitsprogramma’s en kortingen zijn niet geldig.
- Eventueel resterend saldo komt na de door u gereserveerde periode te vervallen.
- Bij drukte kan het voorkomen dat er tijdelijk geen lunch of diner besteld kan worden. Wij vragen hiervoor om uw begrip.
Bij ontruiming van het terras/horecabedrijf door extreme weersinvloeden verstrekt het horecabedrijf/terras u een compensatie van het resterende saldo, inclusief het bedrag van eventueel bestelde maar nog niet gekregen producten. Deze compensatie ontvangt u via het mailadres waarmee u heeft gereserveerd in de vorm van een korting op een nieuwe reservering.