ALGEMENE VOORWAARDEN

 

Door het maken van een reservering en/of het betreden van ons horecabedrijf en/of terras  gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.

Bij ontvangst vindt er verplicht een controlegesprek plaats. Als u een van de onderstaande vragen met ‘ja’ moet beantwoorden dan kan u de toegang tot het horecabedrijf en/of  terras worden ontzegd.

  1. Heeft u (in de afgelopen 24 uur) één van de volgende klachten (gehad), zoals: hoesten, verkouden, koorts of benauwdheid?
  2. Bent u in de afgelopen 14 dagen in contact geweest met iemand met het coronavirus?

 Algemeen

  1. Het horecabedrijf en/of terras heeft het recht om te allen tijde om welke reden dan ook het maken van een reservering te weigeren en/of te annuleren.
  2. Het horecabedrijf en/of terras heeft het recht om gasten te weigeren bij vermoeden van enige klachten en/of symptomen van het Coronavirus.
  3. De gast(en) dient te allen tijde naar waarheid de vragen van het personeel te beantwoorden.
  4. Het is niet toegestaan de reservering met een commercieel oogmerk aan te bieden of door te verkopen aan derden. Uitsluitend in onderling overleg met het horecabedrijf en/of terras zelf is de reservering overdraagbaar.
  5. Houd 1,5 meter afstand tot de andere gasten en medewerkers.
  6. Aan een tafel mogen maximaal 2 personen of een gezamenlijke huishouding die uit meer personen bestaat, binnen 1,5 meter van elkaar zitten. Andere situaties zijn niet toegestaan.
  7. Was na het toiletbezoek grondig uw handen.

 

Bevoegdheden

  1. Het horecabedrijf behoudt zich het recht voor om de gast(en) de toegang tot het horecabedrijf en/of terras te ontzeggen en/of uit het horecabedrijf en/of terras te verwijderen, indien het horecabedrijf en/of terras dit redelijkerwijs noodzakelijk acht voor de handhaving van de veiligheid en/of de openbare orde.
  2. De gast dient te allen tijde de aanwijzingen van het personeel op te volgen.

Aansprakelijkheid

  1. Wanneer u zich niet houdt aan de regels van het horecabedrijf en/of terras geldende regels van de overheid dan kan u de toegang tot het horecabedrijf en/of terras worden ontzegd. Schade die het horecabedrijf en/of terras leidt door uw handelen in strijd met die regels kan op u worden verhaald.
  2. U bent zelf verantwoordelijk voor het naleven van de op het moment geldende regels en richtlijnen. Wij vertrouwen erop dat u uw verantwoordelijkheid neemt.

Reserveren

  1. Wij werken met een begin- en eindtijd. U kunt uitsluitend reserveren voor de door ons vastgestelde tijdvakken. In deze periode bent u vrij om eerder te gaan dan de eindtijd. U reserveert dus een vaste begin- en eindtijd en geen tijdsduur.
  2. Uw tafel kan na de door u gereserveerde periode door een ander zijn gereserveerd. Er is geen garantie dat u na de verstreken eindtijd aan deze tafel kunt blijven zitten.
  3. Bij slecht weer heeft u geen garantie op een tafel binnen.
  4. Annuleren kan tot maximaal 48 uur van tevoren. Bij annuleren is er geen restitutie, er kan uitsluitend voor een ander moment worden gereserveerd.
  5. Bij het reserveren kunt u zelf een tafel selecteren. Aan de tafelindeling worden verder geen rechten verleend.

 

Betalen en bestellen

  • Bestellingen kunnen worden gedaan door middel van het scannen van een QR-code met uw telefoon. Betaling hierbij is mogelijk via bij het reserveren aangekocht tegoed, of direct via Ideal.
  • Bij bestellingen onder de € 5,- (vijf euro) welke met Ideal worden voldaan rekenen wij € 0,29 euro transactiekosten. Bij bestellingen boven de € 5,- euro of bij een (gedeeltelijk) tegoed op de tafel vervallen de transactiekosten.
  • Indien mogelijk en verantwoord, kan er vanuit het bedrijf worden gekozen om ook bestellingen op te laten nemen door personeel. Hiertoe is geen garantie.
  • Het is niet mogelijk om contant te betalen. Betalen kan uitsluitend via tegoed, Ideal en/of (contactloze) pin.
  • Bij no-show heeft de gast geen recht op geld terug.
  • De door de organisatie verstrekte friendscards, kortingskaarten of andere loyaliteitsprogramma’s en kortingen zijn niet geldig.
  • Eventueel resterend saldo komt na de door u gereserveerde periode te vervallen.
  • Bij drukte kan het voorkomen dat er tijdelijk geen lunch of diner besteld kan worden. Wij vragen hiervoor om uw begrip.

Bij ontruiming van het terras/horecabedrijf door extreme weersinvloeden verstrekt het horecabedrijf/terras u een compensatie van het resterende saldo, inclusief het bedrag van eventueel bestelde maar nog niet gekregen producten. Deze compensatie ontvangt u via het mailadres waarmee u heeft gereserveerd in de vorm van een korting op een nieuwe reservering.